Pro Lenku Zbrankovou

Lenka Zbranková v Po pláči smích

herečka, obdivovatelka Edwarda Hoppera, majitelka mini zen zahrádky


Herectví jsem chtěla dělat vždycky. Již ve školce jsem byla přesvědšená o tom, že chci být herečka. Když jsem za komunistů řekla rodičům, že chci studovat herecví, tak mi řekli, že na to nemáme peníze. Nerozumněla jsem tomu. Byla jsem nucena poslechnout, přihlášku na konzervatoř jsem si nepodala, šla jsem na průmyslovou školu - obor strojní technologie, ten mně zoufale nebavil. Ale na tajňačku jsem si rok po té podala přihlášku na konzervatoř. Nepřijali mě. Přijali mě až po revoluci, když jsem to zkoušela až na po třetí. Byla jsem takový malý rebel. V tomhle jsem si opravdu šla za svým. Přesto že toto povolání má mnoho eskapád a není to vždycky pohoda, pořád jsem šťastná, že jsem to udělala.

Miluju světlo, teplo, přírodní barvy.

Nejoblíbenější roční období: Od května do září... obzvlášť, když je všude plno slunka.
Tahle písnička je moje jedna z nejoblíbenějších…☺
Když si na něco zvyknu, tak se mi to těžko opouští.

Národní divadlo                                     Manon Lescaut
Divadlo ABC                                           Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách / Listopad / Bedřich Smetana: The Greatest Hits / Lakomá Barka
Divadlo Rokoko                                      Otec / Kancl
Divadlo Palace                                       Be My Baby / Na levo od výtahu
Divadlo Gong                                         Normální debil
Národní divadlo moravskoslezské            Donaha!
Městské divadlo Kladno                          České Vánoce


Lenku Zbrankovou jsem měla možnost vidět na jevišti Národního divadla ve hře Manon Lescaut. Hraní jí patří. Její jedinečný, zvučný hlas diváka popadne a nepustí. Bylo vidět, že je ve svém živlu. Její láska a vášeň k herectví, příběh, jak se k němu probojovala, mi vykouzlili úsměv na tváři. Vzpomněla jsem si na sebe a  architekturu. Chtěla bych to mít jednou stějně - přeze vše být šťastná, že jsem to udělala. Děkuji Lence za mimořádnou příležitost!
_______________________________________________________________________________________________
dům pro Lenku Zbrankovou, její dceru Elišku a jejího přítele, kočku Vandu, rodinu a přátelé


Zdá se, že Lenka má se svojí dcerou Eliškou skvělý vztah - takový kamarádský. Zřejmě si opravdu rozumí. Obě dvě mají pro své přátelé otevřené náruče. 
Vanda je opravdu charizmatické stvoření.
_______________________________________________________________________________________________
materiály_cihly / sklo / dřevo / hlína (podlaha)
barvy_přírodní / světlé
sedlová / plochá střecha_nehraje roli_pokud plochá, tak využitelná
praktičnost_komory / úložné prostory / šatny_všechno schovat
30% vystavené_70% schované
Nesnáším poličky a lapače prachu, zvedání předmětů z nich a utírání prachu…pod nimi, na nich, vedle nich☺.

možnost menšího chovu
zahrada pro pěstování_bylinky / melouny
zahrada jako venkovní obývák
důraz na ekologii (recyklace šedé a dešťové vody, vytápění krbem + UT)
přirozené světlo

kuchyň
prostorná
jídelní stůl jako centrum dění
úložné prostory
čerstvé bylinky
s obývacím pokojem_místo pro setkávání s přáteli_cca 10 lidí
společné vaření / deskové hry / koukání na filmy
není potřeba televize_spíše plátno
atriového typu

ložnice_vyloženě prostor pro přespání_prostorově nenáročné
pokoje pro přátelé

meditační prostor / se zen zahrádkou

ve stylu Provence

letní sídlo s možností budoucího trvalého bydlení

Komentáře